PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

DIGITALE MARKTPLAATS REFURBED OOK VAN START MET SPORTARTIKELEN
Uiteraard zijn het refurbished producten, maar aangezien het ook demo-modellen kunnen zijn,...
PEDAL PLATE: MARKTVERRUIMENDE PEDAAL-ADAPTER DIE ONDERSTEUNING VERDIENT
Wederom een Nederlands initiatief dat voor de hele branche een belangrijke functie...
L.CATTERTON (WERKMIJ. LVMH) STAPT IN BIJ TOD’S
Deze werkmaatschappij van de Group heeft, na de IPO van Birkenstock weer...