PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

HOFLEVERANCIER FRANS MULLER BENELUX
Onder toeziend oog van de Groningse burgermeester reikte CvdK René Paas de oorkonde...
WIELERTEMPEL IN STEENTJESKERK, EINDHOVEN MET PASSENDE CEREMONIE GEOPEND
‘Voorganger’ Adri van der Poel heeft ten overstaan van circa 380 gasten...
WTL-WET AFGESCHAFT; BETER TEN HALVE GEKEERD DAN HELEMAAL VERDWAALD
De Wet tegemoetkomingen loondomein (Wtl), ook bekend als de ‘Primarkpremie’, wordt vanaf...