PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

AI AL EFFECTIEF IN FORECASTING
De combinatie van data (winkelgedrag, webverkeer, loyaliteitsprogramma’s en wat al niet meer...
SKS GERMANY’S ORANGE STORE. ONLINE B2C VRAAG- EN BESTELPLATFORM MET LOCAL FIRST-DEALER AANPAK
In de Orange Store vind je alles wat je nodig hebt voor...
ALS WHATSAPP OOK AL SOCIAL MEDIA IS…LOGISCH DAT SOCIAL MEDIA EEN HYPE IS
We besteden gemiddeld zo’n 2 uur (115 minuten) per dag aan social...