PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

VELOUS RECOVERY FOOTWEAR. DICK WIJSMAN WIL ‘KUNSTJE’ NOG EEN KEER HERHALEN
Dit keer samen met zoon Steyn.  Een merk laden via celebrities die...
SPORT BUSINESS BRAND EVENT SPRING SUMMER 2025. NIEUWE ENERGIE TANKEN!
Afgelopen maandag stond het parkeerterrein weer eens helemaal vol. Gedurende de dag...
PETER DANKAART CUP 2024 STAAT DIT JAAR IN SCHIJNDEL
Namens de jury mocht Philip Duijvestein, winnaar van de 2023-editie, afgelopen maandag...