PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

HIGH END- MTB-MERK ROTWILD MAAKT COMEBACK IN BENELUX
Rotwild werd van 2019 tot 2023 vertegenwoordigd door het Belgische handelshuis Wiki...
LIDL PAKT DOOR MET SPORT-SPONSORSHIPS. VOETBAL EN WIELRENNEN SPEERPUNTEN?
Lidl wordt drie jaar lang officiële partner van de UEFA Europa League...
VITALITEITSBENCHMARK CENTRUMGEBIEDEN 2024 LAAT EFFECTEN VAN FOCUS EN AANPAK ZIEN
In het benchmarkonderzoek van bureau Goudappel worden drie verschillende categorieën onderscheiden, gebaseerd...