LIDL’S CRIVIT VOLGT PARKSIDE-AANPAK. U BENT BIJ DEZE WEER ‘GEWAARSCHUWD’ …

Lidl wil van zijn huismerk voor sportartikelen Crivit “het sterkste bewegingsmerk van Europa” maken. Een stevige ambitie die met een eerste, internationale, campagne de eerste fase van de concretisering in gaat.
Al met al krijgt LIDL’s insteek waarbij niet alleen merken maar ook retail (webshops ÉN fysieke winkels) een eigen organisatie/infrastructuur krijgen, steeds meer vorm. Eerder maakte LIDL al bekend om naast de supermarkt ook in sport en DHZ met specifieke outlets te komen.

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...